Pagina's

Google Translator

11 juli 2012

Simcity 5 in de maak

De geruchten bestaan al langer, maar het wordt langzaam aan duidelijk dat Maxis toch aan het product werkt.
Met weemoed denk ik soms terug naar SC, SC2000, SC3000, SC 4. Hartstikke leuke spellen.
Niet dat CitiesXL slechter is. Je kan mooier bouwen in CitiesXL dan in Simcity, maar er zit dan ook een aantal jaar verschil tussen het uitkomen van Simcity 4 en CitiesXL.
Het meerijden met een auto of een bus is in CitiesXL ook mooier c.q. beter dan in Simcity 4 (ook met die add-on).
En uiteraard is dit een statement van mijzelf.

Hier kan je een filmpje over SimCity 5 vinden: Link.
Hier kan je meer info vinden: http://www.simcity.com/en_US


Deze blog beperkt zich niet alleen tot CitiesXL. Er zijn meerdere bouw-simulatie-spellen in de wereld.

1 opmerking:

  1. Ik vind cxl leuk maar het crasht vaak , daarom speel ik het niet meer tot dat mijn vader het heeft gerepareerd. En SC4 is leuk maar dan moet je bij de modificaties betalen , en dat vindt mijn vader nie goed. En bij RCT 3 krijg je virussen bij het downloaden van mods. Maar eerlijk is eerlijk ik kan niet wachten tot Sim City 2013.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.