Pagina's

Google Translator

12 juli 2012

Mods die ik gebruik

In het begin wilde ik eigenlijk geen mods gebruiken, vooral omdat het ik in het begin wel eens een mod installeerde, en later bij een herinstallatie van Windows vergeten was, welke instellingen ik in de config files had gedaan.

Op dit moment gebruik ik mods, die geen aanpassingen in ini of configfiles behoeven.

Voor diegene die graag weten wil welke ik gebruik, komt hier de opsomming:

  • XL Userinterface
  • Highway mod
  • Harbour mod
  • Parkinglot
  • Park additions (Montoto deco)
  • Seawall van uokiok
  • Pharmist waterroad
  • Plopable greenhouses
  • Altiris Evergreen farm fences
  • Gasstation (Bandit)
  • NEXL Pedestrian Paths
  • NEXL Trams
  • NEXL Waterways
  • Nicko Antenna
  • Nicko Celtic plaza (vind het wat erg donker van kleur)
  • Nicko Plaza Grass (extra grasvelden)
  • Nicko Solarfarm
  • Nicko Sport Stadium unlocker
  • Nicko Swamp
  • Nicko Waterareas (voor vijvers en waterlopen te maken)
  • Promenade pack
  • Jaakko Windmill (Molentje inclusief silo)
Voor de meeste mods moet je XL Userinterface gebruiken, anders werken ze niet.
Succes met installeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.