Pagina's

Google Translator

08 juli 2012

Afwezigheid

Ik ben lang afwezig geweest. Heb een ander spel gespeeld (Word of Tanks).
Eerlijk is eerlijk, het bouwen blijft toch trekken. Beter dan het afbreken.

Derhalve heb ik dit weekend maar eens de troffel ter hand genomen om een Olympisch stadion te bouwen, in de stad Delta.

Een heel weekend zwoegen (het regende toch veel) vind ik zelf dat ik er iets moois van gemaakt heb.
Helaas heb ik het eiland waar de "Olympsiche Spelen", gebeuren, tot 4 keer toe afgebroken en weer opgebouwd. Uiteindelijk is mij ook nog eens de stad onherstelbaar gecrashed.
Gelukkig had ik nog een oude backup, en met behulp daarvan ben ik opnieuw gestart.
Daarnaast heb een haven aangelegd.

Hieronder alvast een voorproefje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.