Pagina's

Google Translator

15 juni 2011

Nieuwe stad Tresvalles

Ik ben Tresvalles begonnen te bouwen toen Valridiss niet meer wenste te starten, omdat ik weigerde een bepaalde mod te installeren.
Jammer van Valridiss, omdat ik er veel tijd in gestopt had, maar van de andere kant weer niet, omdat ik Valridiss toch helemaal opnieuw wilde gaan opbouwen. Althans alleen de grote circel.

Uiteindelijk was ik toch lichtelijk ontstemt over Valridiss en ben begonnen te bouwen op een andere map.
Voor Tresvalles heb ik de map Three Valleyes genomen. Deze map was met name handig voor farms. En dat werd dan ook mijn doel. Een stad, die alleen maar uit farms bestond.
De stad hoefde niet mooi te zijn, als hij maar voedsel opleverde.
Map van Tresvalles nadat ik al een tijd aan het bouwen was.

Onderaan rechts is een plaatsje met de naam Tresvalles Buiten gebouwd., ongeveer 10.000 inwoners. Allemaal laagbouw, met een paar hoge kantoren.
Helemaal rechts het industrieterrein. En tussen het plaatsje en het industrieterrein in en bergdorpje van 2.000 inwoners.
Helemaal links is het begin van een grote stad. Tresvalles Stad genoemd. Op dit moment 10.000 inwoners en midden bouw.
Ernaast, (bovenaan midden) is een dorpje aan de rivier gebouwd, ook goed voor 10.000 inwoners.
Dit dorpje wordt officiëel Tresvalles Waterkant genoemd, maar in de volksmond heet het Tresvalles Centre.
Middenbovenaan zijn de farms gebouwd.
Duidelijk is al te zien, dat er een verkeers infarct gaande is, bij het dorpje aan de rivier.
Het rare is, dat ik geen enkel dorp met 4 baans wegen ken, en die ook nog eens verstoppen. Maar goed in een spelletje is alles mogelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.