Pagina's

Google Translator

13 februari 2011

De wegen van Valridiss

Voor het eerst in het leven van de stad Valridiss, is er een kaart uitgegeven, met alle wegen van de stad.
Én met uitleg. Lokale wegen, Autowegen (A) , Nationale Wegen (N) en de Departementale wegen (D).
Op kaart 1, staan alle wegen, voor de kleine aanpassing, zonder naam.
Op kaart 2, staan de bebouwde gebieden aangegeven, met naam en functie
Op kaart 2, staan alle belangrijke wegen aangegeven.

Dit is het complete wegenplan van de stad Valridiss

Dit zijn de “bebouwde” kernen van de stad.
De woonkernen bevatten, naast woningen, ook parken, winkels kantoren, scholen, politie, brandweer en een ziekenhuis.


Blauw =
bewoning
Groen =
Landbouw
Rood =
industrie
DDorp Valridiss
Un-skilled – Skilled – Executives – Elites
Middelbouw
20.000 inwoners
L1Dit is het oudste landbouw deel van ValridissH1Hightech industrie. Dit zijn middelgrote bedrijven
CDe Campus
Un-skilled – Skilled – Executives
Laagbouw
8.000 inwoners
L2Dit is in 1990 gestart, en omvat slechts 3 boerderijen.H2Hightech industrie. Dit zijn kleine bedrijven
SStad Valridiss
Un-skilled – Skilled – Executives – Elites
Hoogbouw en middelbouw
250.000 inwoners
L3Toekomstige uitbreidingH3Hightech industrie. Dit zijn grote bedrijven
E1Uitbreiding 1 Stad Valridiss
Un-skilled – Skilled
Hoogbouw en middelbouw
150.000 inwoners
L4Toekomstige uitbreidingI1Zware industrie. Dit is het oude gedeelte
E2Uitbreiding 2 Stad Valridiss
Executives – Elites
Hoogbouw, middelbouw en laagbouw
250.000 inwoners
L5Toekomstige uitbreidingI2Zware industrie. Dit is het nieuwere gedeelte
L6Toekomstige uitbreidingMi1Maak industrie
Bruine vlakken
Olievelden
Grijsblauwe vlak onder I1
Vuilstortplaats







Dit zijn de hoofdwegen  van Valridiss

 In volgorde van belangrijkheid:
Autowegen zijn de grootste verkeersaders, gevolgd door de Nationale wegen. De Departementale wegen, zijn meer belangrijk voor de grotere tussendoor wegen
AAutowegen (A)NNationale wegen (N)DDepartementale wegen (D)
A1Hoofd verbindingsader. Begint vanuit de N10 in E2, Loopt ondergronds door naar E1, Langs de Campus, midden door de stad steekt het ravijn over met de 2 grote Erasmusbruggen, splitst vervolgens in de de A3 en A1. De A1 eindigd op het industrie terrein.N10Dit is de oude weg die de Stad met de 2 extenties verbond. Op veel plekken is die vervangen door de A1. Maar tussen de Stad en de Campus bestaat de N10 nog. Evenals midden door E1 en E2, Eindigend op de N20.D111Departementale weg, die zich na E1 afsplitst van de A1.Onder de Campus doorloopt. Even aan de grond komt, voor connecties met de Campus en de Stad, gaat vervolgens vlak voor de stad ondergronds in de Kennedy tunnel, die uitkomt op de Kennedybrug om in het industrieterrein aan te komen, en weer aan te sluiten op de A1
A2Kleiner dan A1. Start aan de andere kant van de rivier, bij de van Bommel brug en gaat door de canyon langzaam omhoog en eindigd op de D111.N20Deze weg loopt parallel aan de A2 vanaf de van Bommelbrug in de richting van H3. Kort na de de van Bommelbrug, stopt de A2 en gaat over in de N20. Voorheen liep de N20 door het ravijn naar het industrieterrein.D121Verbind E1 en E2 met Hightech 3 en het landbouwgebied.
A3Wordt op de Maxerheider afgesplitst van de A1 en vervolgt zijn weg via de N30 naar de buitenweredlN30Komt uit de A2 voort en sluit Valridiss aan op de buitenwereldD122Verbind E2 met Hightech 3.
N40dit is een hoofdverbindingsader buiten E2 en E3, die E2 en E3 met het dorp en de daar aanwezige hightech industrie verbind.D130Verbind E1 met het dorp, en zorgt voor een extra verbinding, via de raadhuisstraat naar de stad. Via de Homerustunnel.
D140Verbind E1 met de buitenwereld en loopt door tot aan de N40.
D141Belangrijke verkeersader tussen Valridiss dorp en Valridiss Campus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.