Pagina's

Google Translator

18 augustus 2012

Romulus Nova deel 1

Na enige tijd radio stilte van mijn kant heb ik de draad weer opgepakt met Cities XL en ben aan een nieuwe stad begonnen: Romulus Nova. De gebruikte map is de Delta map. Tevens wordt er voor het eerst gebruik gemaakt van de XLnation mods. In de komende delen zal ik verslag doen van mijn "bouwervaringen".

Hieronder de eerste foto's van de geboorte van een nieuwe stad.

blik vanuit de zee

Bij Romulus Nova pas ik een idee toe dat ik bij een vorige stad voor het eerst bedacht heb. Ik 'level' een zo groot mogelijk gebied achter een bergwand zodanig dat in dat gebied industrie kan komen zonder dat dit de aanblik vanuit de stad bederft. Ik vind die rokende schoorstenen van de industrie nm niet erg fraai. Op deze manier blijven ze mooi uit het zicht. Hier onder een paar foto's.

1 opmerking:

  1. wie zijn jullie op xlnation????? ik zie dat u modificaties hebt gebruikt. mooie stad en mooie blog. ik hoop dat het in de toekomst een Stads skyline heeft. Heb je een kaart van Delta dan ik laten zien waar het het best kan worden gebruikt. Ik kan misschien jouw stad benoemen tot AOWN lid.


    Gr. Joeri.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.