Pagina's

Google Translator

14 november 2011

Nieuwe map

De stad Delta heeft een nieuwe wegenkaart uitgegeven.
Daarin zijn de Volledige A2, de nieuwe A1, de nieuwe A4 en A5 opgenomen.
De A3 staat wel in de planning, maar is nog niet ingetekend.
Het is wel duidelijk dat die ten noorden van de A1 komt te liggen.

De nieuwe A1, bestaat uit 2x 4 banen.
En omvat een voor iedere baan 2 tunnels, van 3900 en 1600 meter.
Die 4 tunnels gaan onder de boerderijen door, om zo min mogelijk overlast te bezorgen.
De oude N1 loopt vanaf het kruispunt van de A4/A1 wel weer door de velden.


Knooppunt Oost. De A1 komt van rechts onder en gaat de tunnel in. De A4 gaat door naar het noorden.

Knooppunt Oost

Knooppunt Hightech. Hier komt de A1 rechts uit de tunnel en gaat links over de brug. Vanuit het zuiden komt de A2 uit op de a1.

Knooppunt West. de A1 komt uit de tunnel en vervolgt zijn weg naar het westen (links).
op de A1 komt de A5 uit (midden van de foto). En de weg naar NewVillage.
Vanaf het knooppunt, vervolgt de A1 niet meer als een 2x 4 baans, maar als een 2x 1 baans autoweg, omdat het op het meest westelijke stuk niet zo druk is.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een tip voor jouw... Realastik Highway Mod. http://xlnation.net/content/realistic-highway-mod-0
    + Geen stoplichten en geen looppaden.
    + Mooie wegen
    + Mooie Rusultaten
    - Duurt lang voor dat je een afslag hebt gemaakt.
    - Tot de 4 banen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks,

    Dank voor je reactie.
    Ik heb die mod van de week gezien, en inderdaad ziet er mooi uit.
    Ik beb hem ook aan het overwegen.
    Maar heb tot nu toe nog geen enkele mod geïnstalleerd, omdat ik vaak opnieuw moest beginnen na een herinstallatie van Windows.
    Ondanks de installatie van de mod kreeg ik allerlei errors en kon opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die mod geïnstalleerd. Ziet mooi uit, maar is enigszins omslachtig.
    Daarnaast, houdt iedere keer het verkeer op als ik de wegstroken verander. Beetje jammer. Maar dat is bij de orgininele autoweg ook niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.