Pagina's

Google Translator

23 januari 2011

Valridiss – De start

Ik ben een aantal steden kwijtgeraakt door stommiteiten, maar ook door crashes van Cities XL.
Mijn nieuwste creatie heet Valridiss.
De map die gebruikt wordt is die van Riverplains.
Er is olie, water en landbouwgrond.
Voor vakantie moet ik een andere locatie zoeken.
Die vakantieplek, zal dan wel minder plek hebben voor land. Dus Landbouw zal flink uitgebouwd moeten worden.
Ik heb dus niet de makkelijkste map gekozen, maar wel een mooie map.
Ik ben van plan veel groen te hebben. Vooral buiten de bebouwde kom. En die ook groot te houden.
Maar ook binnen de bebouwde gebieden, moet veel groen komen.
Ik zou zeggen…  have fun!

Het verhaal achter Valridiss, is dat het begin 1700 ontstaan is, uit een aantal landerijen, die uitgroeiden, tot een klein dorp.


Het boerenland van familie te Lande

Dit is het oudste huis en ook boerderij van Valridiss. Dit landbouwgebied heeft geen andere naam dan vallei.
Later werden andere boerderijen toegevoegd.


Gebouwd rond 1910
Nog veel later kwamen silos de omgeving verkennen.
Deze Silos zijn later gebouwd (1927). De weg op de voorgrond is pas sinds 1980 aanwezig. Voor de rest, liggen er alleen wat veldwegen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.